Hallo lieve allemaal..Het is vandaag een week geleden dat ik contakt had met het dierenasiel waar roxy zat,als ik eraan denk voel ik de opwinding nog...DE eerste dag dronk en at ze bijna niets ging steeds bij mijn jas staan en als ik dan met haar naar buiten ging wilde ze mee de auto in.IK heb een winkel in het winkelcentrum hier in de wijk waar wij wonen en omdat mjn zoon vorige week vrijdag om 11 uur al moest werken heb ik haar lekker meegenomen,ze lag lekker rustig achter en vond alle belangstelling heel leuk,en maar kwispelen..Ik geef haar 1 kilo carnibest en nog wat lekkere tussendoortjes en soms wat pens erbij en ze doet het er prima op.Ze is veranderd ,eet goed,kijkt me heel zielig aan als haar vlees op is,is ontzettend blij..Ze springt buiten wel tegen kinderen en voorbijgangers op dus heb ik haar aan de slipketting gedaan want mensen kijken toch wel raar naar je met een bd,van de week wilde ze achter een fietser met hond aan,moest wel ff trekken

Haar moeilijke poepen is voorbij gaat super nu en ze is ook niet meer zo stijf met haar achterkant..Ik denk dat er niet zoveel gewandeld met haar was de laatste tijd..Ze kan prima met andere honden buiten maar de meeste zijn wel erg bang voor haar ze loopt als een zonnetje aan de riem ..We zijn erg gelukkig met haar!!onze 17 jarige zoon ligt vaak samen met haar op de bank te kroelen Ze geniet duidelijk van alle aandacht die wij haar geven ,en ik denk dat het een sterke dame is...Het is echt een ontzettende lieverd,en haar vorige baasjes hebben haar erg goed opgevoed...En toen ik gister thuis kwam stond ze op de bank poten op de achterkant recht op ,piet lachen en zei nog,dat deed beer nooit maar die lag altijd liever op zijn kleed,kon z,n draai nooit vinden op de bank...