de lieverd heeft meerdere antibiotica keuren nodig
de demodex is vergevorderd niet zoals het bij een puppy is en gelijk goed behandeld is
dat bedrag wat ik noemde is voor de eerste maand dat hij hier zou zijn
ik weet wat een bd kost, ik weet dat er veel geld mee gemoeid kan zijn
ik weet ook dat als ik dit zal doen dat ik op een gegeven moment niet harley als harley zal zien omdat er het eerste half jaar enkel da in en da uit mee zou zijn. daarom zeg ik ook harley verdiend in dit geval beter.
ik kan heel erg zoiets hebben ik wil die lieverd in huis en wil voor hem zorgen en over 6 maanden enkel maar zien dat het misschien beter met hem gaat maar dat is wat er gezegd wordt een misschien en dan zou ik harley anders gaan zien en dat vind ik niet eerlijk.
ik wil dat het beestje het juiste huisje gaat krijgen.
en we verzekeren elke hond zoals meerendeel al weten we hebben een bm die kosten ook aardig wat als er wat mis mee is, maar wij hebben mayra gehaald als pup met het oogpunt dat we weten dat er wat kan zijn en niet al van te voren weten dat er zoveel al aan is zoals nu bij harley het geval was als het alleen het demodex (wassen) zal zijn en alleen de voedselallergie was hadden we het gedaan. maar de demodex is in dit geval wat meer dan we allemaal voor ogen hadden gezien. ik heb hier ook nog een kindje en een hondje en ik moet gewoon reeel blijven. en ook het beste voor harley voor ogen zien ik weet zeker dat die een perfect huisje bij ons had gehad... maar dit is gewoon net buiten onze budget ook omdat als we een verzekering hadden uitgedaan dit niet toegestaan erdoor werd niet zoals het nu is. en dat was dus niet juist gekomen ja het had juist gekomen maar ten koste van wat... de liefde van ons voor hem op een gegeven moment omdat we hem waarschijnlijk anders zullen gaan zien en dat vind ik niet eerlijk voor hem dat verdient hij niet.