[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4774: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4776: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4777: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4778: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
Bordeauxdog Forum • Toon onderwerp - Harley zoekt een gouden mandje

Harley zoekt een gouden mandje

Hier staan honden die op zoek zijn naar een nieuw huis.

Moderators: evelien, Bordeauxdogherplaatsing

Re: Harley zoekt een gouden mandje

Berichtdoor lovebug552 » 29 maart 2011 09:56

de lieverd heeft meerdere antibiotica keuren nodig
de demodex is vergevorderd niet zoals het bij een puppy is en gelijk goed behandeld is
dat bedrag wat ik noemde is voor de eerste maand dat hij hier zou zijn
ik weet wat een bd kost, ik weet dat er veel geld mee gemoeid kan zijn
ik weet ook dat als ik dit zal doen dat ik op een gegeven moment niet harley als harley zal zien omdat er het eerste half jaar enkel da in en da uit mee zou zijn. daarom zeg ik ook harley verdiend in dit geval beter.
ik kan heel erg zoiets hebben ik wil die lieverd in huis en wil voor hem zorgen en over 6 maanden enkel maar zien dat het misschien beter met hem gaat maar dat is wat er gezegd wordt een misschien en dan zou ik harley anders gaan zien en dat vind ik niet eerlijk.
ik wil dat het beestje het juiste huisje gaat krijgen.
en we verzekeren elke hond zoals meerendeel al weten we hebben een bm die kosten ook aardig wat als er wat mis mee is, maar wij hebben mayra gehaald als pup met het oogpunt dat we weten dat er wat kan zijn en niet al van te voren weten dat er zoveel al aan is zoals nu bij harley het geval was als het alleen het demodex (wassen) zal zijn en alleen de voedselallergie was hadden we het gedaan. maar de demodex is in dit geval wat meer dan we allemaal voor ogen hadden gezien. ik heb hier ook nog een kindje en een hondje en ik moet gewoon reeel blijven. en ook het beste voor harley voor ogen zien ik weet zeker dat die een perfect huisje bij ons had gehad... maar dit is gewoon net buiten onze budget ook omdat als we een verzekering hadden uitgedaan dit niet toegestaan erdoor werd niet zoals het nu is. en dat was dus niet juist gekomen ja het had juist gekomen maar ten koste van wat... de liefde van ons voor hem op een gegeven moment omdat we hem waarschijnlijk anders zullen gaan zien en dat vind ik niet eerlijk voor hem dat verdient hij niet.
lovebug552
Junior lid
Junior lid

Berichtdoor jessymax » 29 maart 2011 10:03

Wat bedoel je met dat je hem op een gegeven moment waarschijnlijk anders gaat zien?
Als wat dan?
Harley is en blijft toch Harley? ::sorry::
Afbeelding

Groetjes Astrid
jessymax
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor lovebug552 » 29 maart 2011 10:21

als je een hond neemt die dat je weet van te voren je niet kan geven wat hij nodig zal moeten hebben..... en dan heb ik het niet over de liefde of de knuffels hoe ga je dan een hond zien...
ik probeer het jullie goed uit te leggen.. maar voor mij is dit ook niet de makkelijkste beslissing.
lovebug552
Junior lid
Junior lid

Berichtdoor Daisy » 29 maart 2011 10:39

Als ik eerlijk ben, vind ik het ook allemaal een beetje raar klinken.
Misschien bedoel je het niet zo, maar het komt zo over, Harley niet meer als Harley zien. Dat snap ik ook niet hoor.
Ik denk dat het zowiezo niet zo verstandig is dat je een hond bij neemt, elke hond kan op het eerste moment gezond lijken , maar voor je het weet heb je pech en moet je ab kuren of vaker naar de da of misschien nog veel erger.
Vito is nu bijna 2, heeft ons vorig jaar op 1 week ruim 2000 euro gekost!!!! En ik zie Vito echt nog als Vito hoor. De band tussen ons is nog veel groter geworden. We hebben alles voor hem gedaan en zou het weer doen.
Je moet je realiseren dat het iedereen kan overkomen.
Voor hetzelfde geld zou Harley van de Demodex afkomen en nooit meer naar de da hoeven......niemand kent de toekomst.
Als onkosten je afschrikken, omdat je ze momenteel niet op kunt brengen, moet je het risico niet nemen, dadelijk neem je een hond, krijgt ie iets, en kun je hem niet laten helpen...
Afbeelding
Daisy
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor lovebug552 » 29 maart 2011 11:16

het is duidelijk dat ik inderdaad niet begrepen wordt... dit is geen maand traject met de demodex nogmaals er is wat meer de gene die info willen hebben richard weet het er de fijne van...
en ja een andere hond kan ook wat hebben klopt maar dat is wat anders...nu halen we een mupke met dit dat we weten dat we bijna met zekerheid de komendetijd dit kwijt zijn en weet ik dat ik dit niet ga terug krijgen van de verzekering en weet ik dat ik me er niet 100% voor zal kunnen inzitten.

nogmaals zoals ik het zie zal harley bij ons mss wel een warm nestje krijgen maar hij zal in de loop der maanden niet krijgen wat hij allemaal verdiend omdat ik weet dat we er dan tegen op gaan hikken.

weet je ik had ook niets erop meer kunnen laten horen maar heb gekozen om dat wel te doen niet hopend op dat er wat begrepen werd maar enkel om te laten horen dat het niet doorgaat
enkel aan een volgend wel passend baasje voor harley dat hij super is dat hij met kleine kinderen kan dat het een knuffelbeest is en dat hij alles is wat een hond moet zijn en nog meer. dat wil ik er nog over kwijt..

spijtig dat sommige mensen het niet snappen maakt ook niet veel uit als het maar de mensen om harley heen zijn die het wel snappen en die snappen het.
Laatst bijgewerkt door lovebug552 op 29 maart 2011 22:16, in totaal 1 keer bewerkt.
lovebug552
Junior lid
Junior lid

Berichtdoor Daisy » 29 maart 2011 11:21

Als ik een hond wel zou willen , maar van te voren weet dat ik 2,5 jaar elke maand 300 euro extra kosten zou krijgen , deed ik het ook niet.
We waren in de waan dat het 1 keer 300 euro of zo zou zijn, wat je nu schrijft , maakt het natuurlijk wel heel anders.
Afbeelding
Daisy
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor jessymax » 29 maart 2011 11:28

Ik vroeg me alleen af wat je bedoelde met dat je Harley niet meer als Harley zou zien na een tijdje.
Maar dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ik vind het juist goed van je dat je er zoveel over na denkt en er mee bezig bent, maar die opmerking begrijp ik alleen niet, vandaar mijn vraag.
Afbeelding

Groetjes Astrid
jessymax
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor Huge » 29 maart 2011 13:37

Ik denk dat het nu zo is dat je WEET wat de kosten zijn en dat er geen verzekering is die je opneemt. Neem je een gezonde hond die je laat verzekeren en DAN ziek wordt heb je wat om de kosten mee te drukken. Nu weet je dat het financieel niet haalbaar is en dan gaat het eigenlijk ten koste van hem en niet in zijn voordeel. Ik kan dan alleen maar bedenken dat ik het een juiste beslissing vind.....
Afbeelding
Huge
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor butch13032010 » 29 maart 2011 15:01

Ik vind het heel erg goed van jullie dat jullie er zo goed over nadenken. En als het echt zoveel in de maand kost, dan had ik het ook niet gedaan. Zoveel geld heb ik ook niet.

Uploaded with
butch13032010
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor richard » 29 maart 2011 16:35

hier dan toch maar ff een reactie van mij,
Harley zit nu een kleine 2,5mnd bij mij in de opvang voor de Herplaatsing, gewicht was 46kg, en onder de kale plekken,Duidelijk een verwaarloosde hond met Demodex en voedingsalergie( voedingsallergie was reeds bekend bij oude baasje)Hij krijgt Hilss Z/D(wat gegeven zal blijven moeten worden), behandeling wordt gestart met een goedje , zwaarder dan extodex , geen antibiotica daar dan de weerstand een grotere klap krijgt.
na 6 a 7 weken begon er eindelijk resultaat te komen, ja ik zag Harley ook bij komen qua gewicht.
3weken geleden heeft hij ergens in getrapt met wandelen en tevens een paar gekke bokkesprongen gemaakt resultaat een verrekte spier in de rug, en een fikse ontsteking van zijn lymfeklieren in de knieholtes, man wat schrok ik toe hij niet meer wilde opstaan.
Biopten laten nemen van lymefeklieren,en verder laten onderzoeken. resultaat: 15 dagen antibiotica tegen de ontsteking en pijnstilling voor de rug.
Wetende wat antibiotica met de weerstand doet ben ik opzoek gegaan naar een alternatief van de ectodex,om na de AB-kuur mee te beginnen. Ik ben uitgekomen op een shampoo, zalf en olie van etherische oliën van Cojosol, zowel de shampoo, zalf en olie.
Na 3!!! dagen zag ik al verbetering, nu zijn we een week verder,hij weegt ondertussen 57kg,de demodex plekken op zijn rug , hals en poten zijn weg, je ziet nog wel waar het gezeten heeft daar er nu nieuwe haartjes zijn, zijn doffe haar verdwijnt beetje bij beetje, nu zijn voeten/tenen nog, die zijn momenteel er nog het ergste aantoe, maar ook dat komt goed, ik ben in iedergeval vol vertrouwen, ik ga door met de wassing, zalf en olie, en de voeten dep ik met de sterkere ectodex-oplossing.

De kosten die door de Da werd voorgesteld aan "lovebugg" kunnen reële kosten zijn, maar het kan ook stukken goedkoper uitvallen.

Ik heb respect voor de beslissing van deze mensen, bij twijfel niet doen, anders is de kans groot dat Harley er de dupe van kan worden, en daar is niemand bij gebaat.

Ik hoop alleen maar dat Harley snel een lief baasje zal vinden die de gok durft te nemen, maar als het minder uitpakt , ook de middelen heeft om daarmee klaar te staan.
1 ding is zeker , ze krijgen een top hond die snel leert!
greetz,

Richard
www.fromsmugglershome.be
richard
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor Pini » 29 maart 2011 16:39

Ik vind het een verstandige beslissing maar wel verdrietig natuurlijk als je je hart zo verloren hebt aan dit mannetje. Super Richard dat Harley al zo opknapt en hij is gewoon het beste af bij mensen die eventuele tegenslagen ook kunnen bekostigen. Ik weet zeker dat er voor deze lieverd een fijn mandje komt.

Sterkte met het herstel, en lovebugg sterkte met de beslissing die jullie hebben moeten nemen!
Afbeelding

Senna 31-8-2009 - 8-1-2012. Dapper meisje.. Dag pup.. Voor altijd trots, voor altijd in mijn hart..
Pini
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor lydia » 29 maart 2011 18:38

we gaan er voor dat Harley echt een gouden mandje vind Richard, top dat je je zo in zet voor hem :!:
, en idd als deze mensen niet 100% achter het in huis nemen van dit mannetje staan moeten ze het niet doen
en laten we eerlijk zijn een herplaatser een nieuw tehuis bieden is al heel wat maar als je dan al begint met zorgen, en je ziet dat niet zitten, ik snap dat goed moet ik zeggen
en heb het zo liever dan wanneer dat ventje straks nog weer opnieuw geplaatst/herplaatst moet worden
Afbeelding

It is never boring to be the servant of a Dogue de Bordeaux and a English Bulldog
lydia
Administrator
Administrator

Berichtdoor neeltje » 29 maart 2011 18:47

richard top dat je zo goed voor harley zorgt,ik vind ook dat liefde alleen niet genoeg is,je moet wel de middelen hebben om het tot een goed einde te brengen,ik hoop dat harley snel weer beter gaat worden,en dat hij dan eindelijk zijn goeden mandje krijgt..een dikke kroel voor harley
Afbeelding
neeltje
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor desmo bd » 29 maart 2011 19:02

poeh wat een verhaal weer dit. Richard top dat je zo je best doet voor harley petje af!!! En lovebugg ik denk dat het een juiste beslissing is ondanks dat hij wel in een gezin zou komen die goed is voor harley. Als je de middelen niet hebt tja dan houdt het op en je moet wel reeel blijven dus ook sterkte voor jullie.

Uploaded with
Onze lieverd!
desmo bd
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor Lientje » 29 maart 2011 19:58

Dit ventje zit nu al in mijn gedachten! ik heb al zo een zwak voor kneusjes en wat een verhaal zeg! Richard je doet echt mooi werk!!
Afbeelding
Groetjes Evelien
Lientje
Elite Lid
Elite Lid

VorigeVolgende

Keer terug naar Herplaatsing