In juli is ons zoontje geboren. Helaas wil ze hem vanaf het begin niet accepteren. In eerste instantie heeft ze mij ook twee weken genegeerd en weigerde bij me te komen. Ik hoopte dat dit vanzelf over zou gaan maar helaas wordt ze alleen maar agressiever. Ook in onze omgeving worden veel kleine kinderen geboren die allemaal op bezoek komen. Ons zoontje heeft ook heel veel gehuild en hier werd ze gek van. Ze moet nu vaak in de keuken of in de tuin. Dit vind ik natuurlijk ook zielig voor haar maar gaat gewoon niet anders. Ze trekt haar lip op, gromt en hapt naar die kleintjes. Nu ben ik (onverwacht) weer in verwachting wat mij voor een zeer moeilijke keuze stelt. Ik heb ook het idee dat Nala erg ongelukkig is in de hele situatie en dit zijn geen zaken om risico's in te nemen.
Komt ook nog bij dat mijn zoontje erg allergisch is en er een grote kans is ook voor Nala

Nu hopen we dat ze bij mijn schoonouders terecht kan omdat die ook erg gek met haar zijn en ze daar altijd is als wij een dagje of weekje weg gaan. Maar zij hebben/krijgen meerdere kleinkinderen en schoonmoeder vindt het te gevaarlijk. Hier moeten we het nog eens over hebben.
Ik hoop dat we in de buurt (omgeving Den Bosch) een goed huisje voor haar kunnen vinden zodat we eventueel af en toe op bezoek kunnen komen! Een plek waar ze lekker waaks kan zijn en rond kan dollen, met sommige honden klik ze heel goed en andere helemaal niet.
Nogmaals voor ons is ze super lief en atijd trouw aan de baas, dat maakt het hele verhaal zo moeilijk. Ze houdt erg van wandelen (niet super lang) knuffelen en stoeien.