Het is alweer lang geleden dat ik voor het laatst een bericht plaatste. Helaas is de reden voor dit bericht niet zo leuk...

Ik heb alle mogelijke scenario's/mogelijkheden om Teun te kunnen houden overwogen en moet concluderen dat ik Teun geen recht aandoe wanneer ik hem meeneem en de hele dag in een appartement laat zitten... Teun verdient beter dan dit.
Met pijn in mijn hart heb ik Teun dan ook aangemeld bij de bordeauxdogherplaatsing. Voor mij is het vinden van een lieve nieuwe baas voor Teun prioriteit 1. Teun is een schat van een hond en verdient alleen het allerbeste. Uiteraard vraag ik geen vergoeding voor Teun, ik wil enkel en alleen dat hij goed terecht komt!
Om de kansen op een nieuw baasje voor Teun te vergroten wil ik dit stukje graag op dit forum plaatsen.

Teun is een reutje van 1,5 jaar oud. Hij is een superlieve beer van 70 kg die van aandacht en knuffelen houdt. Teun is een typische bordeauxdog wat waken betreft, zeker als ik alleen met hem thuis ben of met hem wandel, houdt hij de boel goed in de gaten. Zodra hij dan een bekende ziet wordt hij weer de knuffelbeer en springt hij het liefst in je armen.
Teun is niet met (jonge) kinderen opgegroeid. Dit zal in het begin dan ook even wennen zijn voor hem. Met andere honden kan hij prima overweg, hij is een typische jonge hond die nieuwsgierig is, wil snuffelen en vaak ook spelen als hij een andere hond ziet. Zeker wanneer hij eenmaal vriendjes is met een andere hond is het super om Teun samen te zien spelen.
Katten vindt Teun interessante beesten, als hij er eentje op straat ziet dan wil hij er het liefst achteraan gaan. Tijdens het wandelen moet je hierop bedacht zijn...
Het favoriete speelgoed van Teun is zijn tennisbal. Hier is hij helemaal gek op!
Voor degenen die Teun (nog) niet kennen wil ik jullie verwijzen naar zijn site http://enzolibertebordeaux.blogspot.com , hier kunnen jullie foto's van Teun bekijken van pup tot nu.
Als je meer wil weten over Teun, neem dan contact met me op.
Groetjes,
Sharon