door claus64 » 05 mei 2011 08:30
zo...
nachtje geslapen, voel nu pas wat er gemist is...ook ik heb begrip voor Sharon, echter de eerste mails, van Sharon aan ons gericht waren zo positief...
ook ik snap wel dat er twijfels waren, echter ik had dit graag van haar persoonlijk willen horen, als via een 2de weg, aan de andere kant snap ik ook wel dat Sharon alles via de herplaatsing laat lopen, dus ook dat het bericht daar vandaan kwam...
ik weet zeker, als je weet wat wij allemaal aan voorbereidingen getroffen hebben( gedragstherapeut , speciale dagelijkse begeleiding in training voor ONS en Teun en Basje in huis en buiten, etc, etc ...) , dat dit een succes zou worden, het mag niet zo zijn twijfels kan ik niet via papier wegnemen, en een "nee " zonder iemand een kans te gunnen, en dan heb ik het over de hond/persoon combinatie is snel gezegd , en snel genomen...
bij de eerste ontmoeting was alles positief, ook de begeleider die daarbij aanwezig was, was zeer positief over de ontmoeting, maar goed, nee is nee, ook bij ons, het kwam wel hard aan, je gaat denken, wat doe je fout, of wat is er fout gegaan...
als je dan hoort dat de "klik" er niet is, krab je jezelf toch wel even op het achterhoofd...eerst alles goed en dan een week later niet meer...
maar goed, niets is zo veranderlijk als een mens...zullen we maar zeggen he...
in ieder geval hoop ik voor Teun dat hij baasjes vind die hem hetzelfde willen en gaan bieden wat wij hem geboden zouden hebben...Teun is een schat van een hond, maar door alles wat hij meegemaakt heeft, en nu nog steeds meemaakt, heeft hij heel veel liefde nodig, alleen dat zal een pleister zijn voor hem, die de wonden zal helen...vergis je niet, wat die hond nu meemaakt, is niet gering...
ik wens bij deze Sharon heel veel succes toe met haar zoektocht naar nieuwe baasjes, en ik hoop dat zij daaruit een juiste keuze maakt...
gr:
Claus